Działalność Klubu SKARMAT jest wpierana finansowo ze środków GMINY MIASTA TORUŃ:




a także przez:



stat4u
XXVI Zimowa Impreza na Orientację EKOTONA 2017
2017-03-11
Mokre
11 marca 2017 r., Zespół Szkół w Mokrem
Dojazd do bazy autobusem MZK linii nr 5 o godz. 8.24 z przystanku Pętla Tarpno.
Powrót autobusem MZK linii nr 5 o godz. 13.51 z przystanku Mokre / Pomnik.
Kierownik imprezy: Beata Chodziutko-Furso
Sędzia główny: Radosław Piątkowski
Budowniczowie tras TZ/TU/TT/TP: Marcin Iwiński
Instruktorzy: Robert Jaworski, Krzysztof Furso, Rafał Zbrzeźny, Błażej Wyrostkiewicz
Sekretariat: Anna Kłodawska, Anna Krzyżykowska, Aleksandra Herzke, Matylda Ciborowska, Celina Furso
Pozostali organizatorzy: Dariusz Kłodawski, Bartosz Mróz, Filip Chodziutko, Wiktor Mazur
etap dzienny, mapy nietypowe

TZ - dla zaawansowanych - TS - urodzonym w roku 1996 i starszym
TU - dla średnio zaawansowanych - TJ - urodzonym w latach 1997-2000
TT - dla niezaawansowanych - TM - urodzonym w latach 2001-2003
TP - dla początkujących - TD - urodzonym w roku 2004 i młodszym
TP z przewodnikiem – początkującym niezależnie od wieku (niewliczana do Pucharu)


Na wszystkich trasach dopuszczalny jest start indywidualny.
Wybór trasy należy do uczestnika.
Uwaga: Punkty do Pucharu Województwa i Pucharu Grudziądza zostaną wyciągnięte z klasyfikacji tras z odpowiednim przelicznikiem – patrz: Regulamin Pucharu Województwa w MnO ‘2017 (http://www.skarmat.pl/regulaminy) i Regulamin Pucharu Grudziądza 2017 (w załączeniu).
Prosimy o przesłanie zgłoszenia liczby zawodników na poszczególnych trasach – pocztą elektroniczną ekotonkino@gmail.com do czwartku, 9 marca (ewentualnie tel. 692 566 766), a list zawodników na poszczególnych trasach (koniecznie z rokiem urodzenia) najpóźniej 10 marca 2017r. do 20.00. W dniu zawodów można uaktualnić listę zawodników.
Wpisowe za zgłoszonych zawodników płatne w dniu imprezy będzie pobierane według kategorii wiekowych:
TD - 3 zł; TM - 4 zł ; TJ - 5 zł ; TS - 6 zł. Dla osób niezgłoszonych wpisowe ulegnie podwyższeniu o 1 zł bez gwarancji otrzymania wszystkich świadczeń.
11.03.2017 r. (sobota)
8:35 – 9:05 - przyjmowanie uczestników w bazie 9:20 – otwarcie imprezy i odprawa techniczna 9:45 – godzina zero "00:00"
między 13:00 a 13:30 – podsumowanie tras TP, TT, TU
między 14:00 a 15:00 – zakończenie imprezy
- mapa dla każdego uczestnika,
- potwierdzenie punktów do OInO i OTP,
- dyplomy dla trzech najlepszych zespołów na trasach TP, TT, TU i TZ.
(Uwaga: Jeśli wśród nich znajdą się zawodnicy z wyższych kategorii wiekowych, to dyplomy otrzymają również trzy najlepsze zespoły z kategorii wiekowych właściwych dla danej trasy. Ci drudzy zostaną też nagrodzeni upominkami.)
- drożdżówka i gorąca herbata po etapie
- Impreza nie ma charakteru komercyjnego i organizowana jest na zasadach samofinansujących się. Wyliczona kwota wpisowego wynika z kalkulacji kosztów i nie obejmuje zysków.
- Impreza odbędzie się bez względu na pogodę.
- Uczestnicy startują na własną odpowiedzialność i ubezpieczają się we własnym zakresie.
- Kierownictwo zawodów nie ponosi odpowiedzialności za wypadki i szkody zaistniałe w wyniku działania uczestników (za niepełnoletnich uczestników odpowiadają ich opiekunowie) oraz osób trzecich.
- Uczestnicy powinni posiadać: odpowiednie obuwie i odzież, przybory do pisania, przybory kreślarskie i busolę.